Известие

Collapse
No announcement yet.

не разрешен проблем при първо палене алфа ромео 156 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    тва не е ли възвратен клапан същото е и при мен имало някаква гумичка която пропускала горивото била се скъсала и като стои повече време горивото спада в резервоара затова пали трудно от първи път докато подкачи
    алфа ромео 156 тс

    Comment


    • #32
      клапан

      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Какъв е тоз клапан, откъде си го взел.
      Обикновен възвратен клапан. Представлява метален корпус със съчма вътре(има посока на затваряне). Трябва да го има в магазините за авто части или аксесоари. Преди да го монтираш надуй с уста да видиш на къде затваря.
      Най-лесния начин да не връща налягането от рейката.
      А някой от вас гледал ли си е маркучите по кошницата на помпата, дали са стегнати, дали не са напукани....
      Alfa 156 1,6 TS ex
      Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
      Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        В кошницата на бензиновата помпа има едно цилиндрично тяло, черно с дупка в която влиза помпата.Мойта работа не се получи, утре ще ходя да замерим налягането дали пак пада, че оня ден забравихме, просто решихме че е от мътилката и няма начин да не се оправи...да, ама не.
        Пробвал ли си следното:

        Даваш контакт без да въртиш на стартер, след около 5 сек. изключваш, после пак така - примерно 3 пъти. И после пробваш да запалиш. Ако го няма проблема ти, може да се отдаде на помпа, възвратен клапан или на регулатор на налягане. Ако пак си го има проблемът, мисля, че причината трябва да се търси другаде.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Защо тогава като дам на контакт, вдига 3 бара а не пали първия път, втория веднага пали.И като я подържа на контакт докато си сложа колана че да запаля цигара че да си намеря айсидисито и пак не пали.Като дам на контакт и веднага вдига налягане няма бавене, къв и е зора бе да го ева, ей накрая ще излезе нещо дребно дет ни е пред очите и го подминаваме.Освен това забелязах че ако не запали или ако запали но работи едва едва, се долавя миризма на бензин, което ме навежда на мисълта че дюзите си пускат гориво но нещо въздуха го няма.Сякаш нещо залепва, заяжда и не пуска достатъчно въздух от начало.

          ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Пробвал ли си следното:

          Даваш контакт без да въртиш на стартер, след около 5 сек. изключваш, после пак така - примерно 3 пъти. И после пробваш да запалиш. Ако го няма проблема ти, може да се отдаде на помпа, възвратен клапан или на регулатор на налягане. Ако пак си го има проблемът, мисля, че причината трябва да се търси другаде.
          ПХрожбвал съм, не става.

          ---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

          Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщение
          Обикновен възвратен клапан. Представлява метален корпус със съчма вътре(има посока на затваряне). Трябва да го има в магазините за авто части или аксесоари. Преди да го монтираш надуй с уста да видиш на къде затваря.
          Най-лесния начин да не връща налягането от рейката.
          А някой от вас гледал ли си е маркучите по кошницата на помпата, дали са стегнати, дали не са напукани....
          Ем нали това правихме оня ден - пълна профилактика.

          Ясно ми е какво е възвратен клапан, питах дали има такъв който напхраво се монтира на маркуча, демек диаметъра да съвпада.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            и аз съм пробвал няма ефект вчера званях на стария собственик каза че и при него ставало така зимата после пролетта се оправяла

            ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

            не било голям проблем в сервиза на алфа му казали че ставало въпрос за нещо в резервоара и трябвало да остави колата за 1 ден но му трябвала и така си е останал проблема
            алфа ромео 156 тс

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Защо тогава като дам на контакт, вдига 3 бара а не пали първия път, втория веднага пали.И като я подържа на контакт докато си сложа колана че да запаля цигара че да си намеря айсидисито и пак не пали.Като дам на контакт и веднага вдига налягане няма бавене, къв и е зора бе да го ева, ей накрая ще излезе нещо дребно дет ни е пред очите и го подминаваме.Освен това забелязах че ако не запали или ако запали но работи едва едва, се долавя миризма на бензин, което ме навежда на мисълта че дюзите си пускат гориво но нещо въздуха го няма.Сякаш нещо залепва, заяжда и не пуска достатъчно въздух от начало.

              ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------



              ПХрожбвал съм, не става.

              ---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:18 ----------



              Ем нали това правихме оня ден - пълна профилактика.

              Ясно ми е какво е възвратен клапан, питах дали има такъв който напхраво се монтира на маркуча, демек диаметъра да съвпада.
              Да, има такъв клапан, но не го помня с какъв диаметър на отворите беше. Моят проблем се реши след като извадих помпата, изчистих я и смених маркучите в кошницата. Единия който влизаше в дъното се беше разложил. Купих друг, стегнах го и всичко заспа.

              П.С. Това с помпата е след като покарах известно време само с клапанчето
              Last edited by benji_gb; d.m.y г., 22:35.
              Alfa 156 1,6 TS ex
              Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
              Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

              Comment


              • #37
                ок но щом си имал разложен маркуч не миришеше ли на бензин в купето защото при мен няма такава миризма а ако има скъсан маркуч и като знам как мирише бензина не вярвам да не го усетя но все пак ще проверя
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщение
                  ок но щом си имал разложен маркуч не миришеше ли на бензин в купето защото при мен няма такава миризма а ако има скъсан маркуч и като знам как мирише бензина не вярвам да не го усетя но все пак ще проверя
                  Маркуча за който ти говоря е вътре в резервоара(захванат е за дъното на кошницата) и няма как да ти мирише на бензин.
                  Last edited by benji_gb; d.m.y г., 15:34.
                  Alfa 156 1,6 TS ex
                  Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                  Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                  Comment


                  • #39
                    ок мерси за съвета ще проверя
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment


                    • #40
                      Абе и аз имах подобен проблем, но не гаснеше, а работеше 5-10сек. на сигурно 500об. и прекъсваше. Налях 100октанов бензин и вече сутрин си държи обороти, но около 5 сек пак прекъсва. Лулите на кабелите ми са много напукани, а изолацията им изпокъсана, та го отдавам на това, че сутрин докато изпари конденза прекъсва.
                      Колега ти какви кабели сложи?
                      Sport Wagon 2.0TS|LPG

                      Comment


                      • #41
                        и моята беше така сутринта колегите ме посаветваха да сменя бензиностанцията и колкото и странно да звучи се оправи наистина са много претенциозни от към гориво свещите са Денсо старите бяха износени и омаслени наложи се и гарнитура на клананите а за кабелите не се сещам JANMOR нещо такова май но може и да бъркам името
                        алфа ромео 156 тс

                        Comment


                        • #42
                          Здравейте колеги. И аз имам същия проблем с първото палене от есента на 2013г. Не знам какво да пробвам вече. Зимата на 2013 я оставих в един сервиз и тогава 3 дена я гледаха и казаха че е дебитомера. Бяха завъртели датчика на дебитомера под ъгъл и палеше нормално но нямаше мощност, карах я така до началото на лятото на 2014 когато започнах да пускам климатика и не и стигаше мощност. Тогава купих нов дебитомер - нямаше проблем с палене и вървене и сега след 2 месеца пак започна. Да пробвам с други кабели ама са доста пари и ако не стане ще е кофти. Дайте идеи. Прочел съм много статии и форуми и нищо не става.

                          Comment


                          • #43
                            Ми какви идеи да ти дадем, то и ние имаме нужда от такива.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #44
                              Да имаме но май ще трябва да свикваме
                              алфа ромео 156 тс

                              Comment


                              • #45
                                Жалко, ще сменяме колите май.

                                Comment

                                Working...
                                X